Project Method in Formation of Foreign Language Communicative Competence in Multimedia Space

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено, проаналізовано та інтерпретовано проектний метод у формуванні іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі, описано діяльність та результати застосування методу проектів у процесі викладання іноземної мови. Метод проектів розглядаються у статті як один із важливих методів у процесі викладання іноземної мови. Проектна діяльність реалізуються на основі дотримання низка вимог і має певну послідовність дій. У статті представлена класифікація, типи проектів, охарактеризовані основні вимоги до реалізації проектів, критерії та цілі, завдання й засоби проектного методу, а також переваги використання проектного методу в навчанні іноземних мов. Виявлено зміст, теоретичні положення, особливості проектів, видів діяльності та принципи застосування методу проектів як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі. Метою статті е обґрунтування проектного методу формування іншомовної комунікативної компетентності в мультимедійному просторі. У ході дослідження використовується емпіричний метод; безпосереднє, цілеспрямоване сприйняття навчального процесу, а також метод спостереження, що дозволяє досліджувати це явище. Метод узагальнення незалежних характеристик підвищує об'єктивність висновків. Сутність методу зводиться до обробки інформації з різних джерел. Таким чином, сутність методу проектів полягає в гармонійному поєднанні академічних та практичних знань. Використання методу проектів має переваги, оскільки стимулює ініціативу та зростання творчих можливостей учнів. Метод проектів слід відзначити як один із найефективніших методів розвитку комунікативних навичок. Це сприяє розвиткові комунікативної компетентності, яка буде потрібна не лише в майбутній професійній діяльності, а й у соціальному житті. Метод проектів дозволяє сформувати мотивацію до вивчення іноземної мови, а також базові навички, необхідні для успішної професійної діяльності фахівців. Метод проектів сприяє розвиткові пізнавальних потреб та творчого потенціалу учнів. Отримані результати можуть послужити основою для подальшого вивчення проектної діяльності в навчальному процесі.
The paper highlights, analyses and interprets the project method in formation of foreign language communicative competence in multimedia space. The article describes activities and results of applying the project method in the process of foreign language teaching. The project method is considered in the article as one of the important methods in the process of teaching a foreign language. The project activity is implemented on the basis of compliance with a number of requirements and has a certain sequence of actions. The article presents classification and types of projects, characterizes the basic requirements for the implementation of projects, criteria and goals, tasks and means of the project method, as well as the advantages of using the project method in teaching foreign languages.
Опис
Ключові слова
проектний метод, дослідження, методологія, процес навчання, заснований на проекті, проектна діяльність, викладання, формування, компетентність, project method, research, methodology, learning process, project-based, project activity, teaching, formation, competence
Бібліографічний опис
Bobrovnyk, S. Project Method in Formation of Foreign anguage Communicative Competence in Multimedia Space [Text] / S. Bobrovnyk // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – № 5 (109). – С. 91–101. – DOI: 10.24139/2312-5993/2021.05/091-101.