Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1225
Назва: Післядипломна освіта – сучасні тенденції прогресу
Інші назви: In-Service Training – Modern Tendencies оf Progress
Автори: Пшенична, Любов Василівна
Pshenychna, Liubov Vasylivna
Ключові слова: післядипломна освіта
підвищення кваліфікації
освіта впродовж життя
андрагогіка
компетенції
підвищення кваліфікації
методичний супровід
навчальні програми
авторські курси
вебінари
моніторинг досліджень
дослідно-експериментальна діяльність
технологізація інноваційних процесів
in-service training
professional development
lifelong education
andragogy
competences
methodological support
curricula
author’s courses
webinar
monitoring research
research and experimental work
technology of innovative processes
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пшенична, Л. Післядипломна освіта – сучасні тенденції прогресу [Текст] / Л. Пшенична // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 3 (57). – С. 439–448.
Короткий огляд (реферат): Найпершим і найуспішнішим показником підвищення кваліфікації є післядипломна освіта, яка дає можливість одержання додаткових знань з управлінської діяльності та по базовому фаху й удосконалювання фахових умінь на підставі осмислення власної діяльності. Цілком зрозуміло, що система післядипломної освіти (освіта дорослих) має низку гострих проблем, пронизуючих усю її структуру на різних рівнях: загальнодержавному, регіональному, на рівні навчальних закладів, керівників, викладачів, студентів. Сучасна система післядипломної освіти зорієнтована на кращі зразки наукових знань і практики, а тому змістові компетенції в системі післядипломної педагогічної освіти формують як у вчителя, так і в керівника вміння креативно мислити, орієнтуватися в інформаційному середовищі, самостійно конструювати свої знання, аналізувати результати діяльності та практично використовувати їх у роботі, створювати власні проекти та презентації. Контролюючий модуль повинен включати оцінку освоєних компетенцій і демонструє та підтверджує те, що педагогічні працівники під час підвищення кваліфікації засвоїли необхідні компетенції і можуть здійснювати всі необхідні педагогічні та управлінські дії. Отримані компетенції у проходженні курсової підготовки керівними та педагогічними працівниками є індикаторами якості післядипломної педагогічної освіти.
Any amount of knowledge can became a dead weight and get outdated in our fast-paced world, if we don’t teach administrators and teachers to use this knowledge and gain it independently. The first and the most effective indicator of professional development is in-service training, which gives one an opportunity to gain additional knowledge in management, as well as basic specialization and improve professional skills, based on reflections on one’s own professional activity. It is clear that in-service training (adult education) has a plethora of acute problems, which pass through all its structure at different levels namely state, regional, institutional, administrative, faculty and student level. The system of in-service pedagogical training due to its content, forms and peculiarities has an unrivaled significance for becoming and improving of administrators and teachers as professionals. For this reason, further development of teachers’ innate creative abilities, as well as those formed during formal pedagogical education is carried out. This process is rather long-term, for it starts since the first days of young teacher’s career and lasts all through teacher’s professional activity. Creative development in the system of in-service education is peculiar for the fact that the aforementioned development becomes possible due to gaining professional experience by teachers, which influences creative potential of administrators as well as teachers, encourages activation of conscious, motivated, diligent self-improvement. Modern system of in-service training is centered on providing the best theoretical knowledge and practice, that is why essential competences in the system of in-service pedagogical education form teacher’s as well as administrator’s informational competence, ability to think creatively, construct their knowledge independently, analyze the results of their activity and utilize them on practice, create their own projects and presentations. Control module should include assessment of gained competences. It demonstrates and confirms that a pedagogical worker has acquired all the required competences and is able to perform all the necessary pedagogical and managerial tasks. Competencies acquired during training course by administrative and teaching workers are the indicators of quality of in-service pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1225
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pisliadyplomna osvita – suchasni tendentsii prohresu.pdf532,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.