Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12376
Title: Формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку
Other Titles: Formation of Values to the Objects of Nature of Primary School Students with Intellectual Disabilities
Authors: Чобанян, Анна Варужанівна
Chobanian, Anna Varuzhanivna
Фурдило, Марія Сергіївна
Furdylo, Mariia Serhiyivna
Keywords: ціннісне ставлення
об'єкти природи
учні з порушеннями інтелектуального розвитку
values
objects of nature
students with intellectual disabilities
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Фурдило, М. С. Формування ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. С. Фурдило, науковий керівник А. В. Чобанян. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 89 с.
Abstract: Об’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні основи формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку, дано визначення основних понять, розкрито особливості процесу формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії, показники та методики визначення стану сформованості ціннісного ставлення до об’єктів природи, обґрунтовано й розкрито педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Запроваджено програму з формування ціннісного ставлення до об’єктів природи в процесі позаурочної діяльності та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 89 сторінок, з них – 75 сторінки основного тексту, 4 рисунків, 5 таблиці, 85 джерела.
The object of research is the process of forming a value attitude to the objects of nature of students with intellectual disabilities. The subject of research  pedagogical conditions for the formation of values to the objects of nature of students with intellectual disabilities. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of the formation of values to the objects of nature of primary school students with intellectual disabilities. The master's thesis consists of an introduction, two chapters, conclusions and a list of sources used. The introduction substantiates the relevance of the study, defines the purpose and objectives of the study. The first section highlights the theoretical and methodological foundations of the formation of values to the objects of nature of students with intellectual disabilities, defines the basic concepts, reveals the features of the process of forming values to the objects of nature of students with intellectual disabilities. The second section describes the criteria, indicators and methods for determining the state of formation of values to natural objects, substantiates and discloses the pedagogical conditions of formation of values to natural objects of primary school students with intellectual disabilities. The program on formation of the value relation to objects of the nature in the course of extracurricular activity is introduced and the analysis of efficiency of a formative part of experiment is carried out. The main results of the master's research are summarized in the conclusions. Approbation of research results. Some results of the study were presented at: VI International Scientific and Practical Conference «Correctional and Rehabilitation Activities: Development Strategies in the National and World Dimension» materials (November 25, 2020, Sumy); VIII International Scientific and Practical Conference of Students, Postgraduate Students and Young Scientists «Corrective and Inclusive Education through the Eyes of Young Scientists» (May 19, 2021, Sumy); VII International Scientific and Practical Conference «Correctional and Rehabilitation Activities: Development Strategies in the National and World Dimensions» materials (November 24, 2021, Sumy); Materials of the master's research are covered in 2 publications. The total volume of the work is 89 pages, including 75 pages of the main text, 4 figures, 5 tables, 85 sources.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12376
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.