Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1254
Назва: Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі
Інші назви: Value Priorities of Professional Practice in High School
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: вчитель-словесник
вища філологічна школа
фольклорна практика
літературно-краєзнавча практика
діалектологічна практика
етнографічна практика
педагогічна практика
ціннісні пріорітети
professional practice
high philological school
value priorities
teacher-philologist
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / О. Семеног // Українська мова і література в школі, 2013. – № 5. – С.42–44.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості професійної практики у вищій філологічній школі як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі виступає формування Людини, Особистості, Особливості.
The article describes the features of professional practice as a social-professional and communicative phenomenon. It is proved that the value priorities of folklore, literature and "land knowledge", dialectologic, ethnographic, pedagogical practices in high philological school is the formation of Man, Personalities, Individuality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1254
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ulvzsh_2013_1_14.pdf56,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.