Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто особливості професійної практики у вищій філологічній школі як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі виступає формування Людини, Особистості, Особливості.
The article describes the features of professional practice as a social-professional and communicative phenomenon. It is proved that the value priorities of folklore, literature and "land knowledge", dialectologic, ethnographic, pedagogical practices in high philological school is the formation of Man, Personalities, Individuality.
Опис
Ключові слова
вчитель-словесник, вища філологічна школа, фольклорна практика, літературно-краєзнавча практика, діалектологічна практика, етнографічна практика, педагогічна практика, ціннісні пріорітети, professional practice, high philological school, value priorities, teacher-philologist
Бібліографічний опис
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / О. Семеног // Українська мова і література в школі, 2013. – № 5. – С.42–44.
Зібрання