Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1278
Title: Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів
Other Titles: Methodical Specifics of Teaching Mathematics to Foreign Students at the Preparation Departments of Ukrainian Universities
Authors: Віхрова, О. В.
Vikhrova, O. V.
Зінонос, Н. О.
Zinonos, N. O.
Keywords: методичні особливості
навчання математики
студенти-іноземці
підготовче відділення університету
methodical specifics
foreign students
teaching mathematics
university preparation department
Issue Date: 2013
Citation: Віхрова, О. В. Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів [Текст] / О. В. Віхрова, Н. О. Зінонос // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 5–8.
Abstract: У статті розкриваються методичні особливості навчання математики іноземних студентів підготовчих відділень. Визначені основні умови ефективності навчального процесу, до яких відносяться: спеціальна підготовка викладачів математики, наявність адаптованого навчально-методичного комплексу, обов’язкова вхідна діагностика учбових досягнень студентів-іноземців та проаналізовано методичні принципи, які необхідно враховувати в процесі роботи на підготовчих відділеннях університетів. Навчання математики іноземних студентів на підготовчому відділенні – це досить складний процес, який відбувається в умовах біологічної, педагогічної та соціокультурної адаптації студентів до нового середовища, паралельно з опануванням ними мови навчання. Викладачу необхідно враховувати методичні особливості цього процесу – це підвищить його ефективність та підготує студентів до свідомого сприйняття навчального матеріалу.
Methodical specifics of teaching mathematics to foreign students at the preparation departments are considered in the article. Fundamental conditions of the teaching process efficiency that include: special training of mathematics teachers, presence of the adapted educational and methodical complex, compulsory inward diagnostics of foreign students’ studying achievements and methodical principles that should be taken into consideration in the teaching process at the universities preparation departments are analyzed. Teaching mathematics to foreign students at the preparation department is quite a challenging process that takes place in the conditions of biological, pedagogical and socio cultural adaptation of students to a new environment that goes together with mastering by them the teaching language. A teacher should take into consideration methodical peculiarities of this process – it will enhance its efficiency and prepare students for conscious perception of the studied material.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1278
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vikhrova_Metodychni osoblyvosti.pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.