Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1279
Назва: Визначні історичні задачі з теорії чисел
Інші назви: Distinguished Historical Problems in the Quantity Theory
Автори: Дідківська, Т. В.
Didkivska, T. V.
Сверчевська, І. А.
Sverchevska, I. A.
Ключові слова: історія математики
визначні задачі
предметна компетентність
теорія чисел
подільність
ділення з остачею
прості та складені числа
ланцюгові дроби
діофантові рівняння
history of mathematics
distinguished problems
subject-matter competence
quantity theory
divisibility
division with remainders
prime and composite numbers
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Дідківська, Т. В. Визначні історичні задачі з теорії чисел [Текст] / Т. В. Дідківська, І. А. Сверчевська // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 8–18.
Короткий огляд (реферат): Пропонується система визначних історичних задач для вивчення курсу «Теорія чисел» з розділів: подільність, ділення з остачею, прості та складені числа, спеціальні прості числа, ланцюгові дроби та діофантові рівняння. Це задачі математиків XII – XX ст., збережені історією. Наводяться авторські та сучасні розв’язання. Рекомендується література для самостійної роботи студентів. Запропоновані авторами історичні задачі доцільно використовувати поряд з іншими задачами з теорії чисел, які розв’язуються при навчанні цього курсу. Така робота, на думку авторів, дає можливість познайомитися з цікавими та нетрадиційними методами розв’язування задач видатними математиками і запропонувати свої розв’язання. Розв’язування історичних задач розвиває творчі здібності, породжує мисленеву активність студентів, дає можливість відчути красу наукового пошуку.
The system of distinguished historical problems for studying the course “Quantity theory” in the following parts is suggested: divisibility, division with remainders, special composite numbers, continued fractions and diophantine equations. These problems are the ones suggested by the mathematicians of XII–X centuries and are historically preserved. Literature sources for students’ independent work are recommended. It is reasonable to apply suggested by the authors historical problems together with other problems of the quantity theory that are solved in the process of teaching this course. Such kind of work, in authors’ opinion, gives an opportunity to get acquainted with interesting and non-conventional methods of problems solving suggested by the outstanding mathematicians and propose one’s own solving methods. Solving historical problems develops creative abilities, generates students’ thinking activity, and gives an opportunity to sense the beauty of scientific search.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1279
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didkivska_Vyznachni istorychni zadachi.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.