Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаланчук, К. В.-
dc.contributor.authorKalanchuk, K. V.-
dc.date.accessioned2017-03-10T07:58:44Z-
dc.date.available2017-03-10T07:58:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКаланчук, К. В. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики через розв’язування прикладних задач [Текст] / К. В. Каланчук // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 19–22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1280-
dc.description.abstractСтаття присвячена реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики як засобу розвитку інтегративного мислення учнів. Розглядається один із шляхів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики – розв’язування прикладних задач. Продемонстровано, як розв’язування прикладних задач допомагає встановити безпосередні зв’язки математики з іншими науками, зацікавити учнів у вивченні даного предмету, надає можливість наочно проілюструвати застосування різноманітних математичних понять, тверджень, формул та співвідношень у повсякденному житті. Автором зазначено, що використання міжпредметних зв’язків в ході навчання математики допомагає вчителям сформувати в учнів уявлення про явища природи та зв’язки між ними, надати їм розуміння цілісної картини світу та дає змогу учням застосовувати свої знання, набуті в процесі вивчення одного предмету, під час вивчення інших предметів, створити у школярів підґрунтя для комплексного бачення та вирішення складних проблем, з якими вони зіткаються у реальному житті.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to interdisciplinary connections fulfillment in classes of mathematics as a means of learners’ integrative thinking. One of the ways of interdisciplinary connections fulfillment in classes of mathematics is the applied problems solution. There has been demonstrated how applied problems solution helps to establish direct connections of mathematics with other sciences, evoke learners’ interest in learning subject, provides with the opportunity to visually illustrate the application of various mathematical concepts, statements, formulas and correlations in everyday life. The author points out that implementation of interdisciplinary connections during studying maths helps teachers to form learners’ notions of natural phenomena and connections between them, provides them with comprehension of the complete picture of the world and allows learners to apply their knowledge gained while studying one subject; during studying other subjects, creates the foundation for a complex vision and solution of complicated problems that they come across in real life.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectприкладні задачіuk_UA
dc.subjectінтегративне мисленняuk_UA
dc.subjectteaching mathematicsuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary connectionsuk_UA
dc.subjectapplied problemsuk_UA
dc.subjectintegrative thinkinguk_UA
dc.titleРеалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики через розв’язування прикладних задачuk_UA
dc.title.alternativeFulfillment of Interdisciplinary Connections in Classes of Mathematics by Solving Applied Problemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc71.3:519uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalanchuk_Realizatsiia mizhpredmetnykh.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.