Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатяш, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorMatiash, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorСавченко, М. В.-
dc.contributor.authorSavchenko, M. V.-
dc.date.accessioned2017-03-10T08:33:20Z-
dc.date.available2017-03-10T08:33:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатяш, О. І. Актуальні проблеми навчання стереометрії в умовах профільного навчання [Текст] / О. І. Матяш, М. В. Савченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 28–32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1282-
dc.description.abstractВиокремлено і обґрунтовано окремі проблемні аспекти навчання стереометрії в старшій школі за різними рівнями в умовах профільного навчання: умови навчальних програм з геометрії для 10-11 класів різних рівнів; забезпеченість шкіл необхідними підручниками геометрії; готовність і здатність вчителя математики забезпечити навчання стереометрії на різних рівнях відповідно до профілю навчання. В процесі підготовки майбутнього вчителя математики виділено головні проблеми: проблема навчального часу та проблема кісного навчально-методичного оснащення. У статті зазначено, що рівень шкільної геометричної освіти випускників школи на сучасному етапі залежить від якості впровадження ідеї профільного навчання у старшій школі. Ефективність профільного навчання стереометрії значно залежить як від фахової компетентності вчителів математики, так і від якості навчально-методичного оснащення навчання геометрії в школах України.uk_UA
dc.description.abstractSeparate problematic aspects of teaching solid geometry at senior school on different levels in the conditions of discipline-based learning are singled out and proved: conditions of geometry curricula in the 10th-11th forms of different levels; provision of schools with necessary manuals; readiness and ability of a teacher in mathematics to provide training solid geometry on different levels according to the field of study. In the process of mathematics teachers’-to-be training the main problems have been pointed out: the problem of time for studying and the problem of educational methodological equipment quality. It has been stated in the article that the level of school-leavers school geometry education at the modern stage depends on the quality of discipline-based learning implementation idea at senior school. Effectiveness of discipline-based geometry learning greatly depends on teachers in mathematics professional competence, as well as on the quality of educational methodological equipment in teaching geometry at schools of Ukraine.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UA
dc.subjectстарша школаuk_UA
dc.subjectнавчання стереометріїuk_UA
dc.subjectготовність вчителя математикиuk_UA
dc.subjectпідручник геометріїuk_UA
dc.subjectнавчальні програми з геометріїuk_UA
dc.subjectdiscipline-based learninguk_UA
dc.subjectsenior schooluk_UA
dc.subjectteaching solid geometryuk_UA
dc.subjectmath teacher readinessuk_UA
dc.subjectmanual in geometryuk_UA
dc.subjectcurricula in geometryuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми навчання стереометрії в умовах профільного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeActual Problems of Teaching Solid Geometry in the Discipline-Based Learning Conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc78.016.04:51uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matiash_Aktualni problemy navchannia.pdf1,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.