Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1283
Назва: Типи організації процесу навчання вищої математики в технічному ВНЗ за моделлю змішаного навчання
Інші назви: Types of Higher Mathematics Teaching Process Organization According to the Model of Blended Teaching at Higher Technical Educational Establishments
Автори: Рашевська, Н. В.
Rashevska, N. V.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
модель змішаного навчання
платформи та системи для підтримки процесу навчання
вища математика
вищий технічний навчальний заклад
information and communication technologies
blended teaching model
boards and systems for the teaching process maintenance
higher technical educational establishment
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Рашевська, Н. В. Типи організації процесу навчання вищої математики в технічному внз за моделлю змішаного навчання [Текст] / Н. В. Рашевська // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 32–37.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено тлумачення поняття «змішане навчання», визначено переваги змішаного навчання над традиційним навчанням, показано його особливості. Розглянуто три підходи до організації процесу навчання вищої математики у вищих технічних навчальних закладах за моделлю змішаного навчання: модель мінімальної підтримки аудиторної роботи студентів; модель часткової інтеграції засобів дистанційного навчання з навчанням в аудиторії; модель повної інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій з традиційним навчанням. Указано переваги та недоліки кожного підходу, визначено ознаки (багаторазове використання, модульність, зручний інтерфейс, гнучкість) та вимоги до навчальних матеріалів, що використовують для організації процесу змішано навчання.
Interpretation of the notion “blended teaching” is given in the article, the advantages of blended teaching over the traditional one are defined, and its peculiarities are shown in the article. Three approaches to higher mathematics teaching process organization according to the model of blended teaching are considered: the model of minimum support of students classroom work; the model of distant learning with learning in the classroom partial integration; the model of information and communication technologies with traditional teaching full integration. The advantages and disadvantages of each approach are pointed out, the characteristics (reuse, modularity, user-friendly interface, flexibility) and the requirements for training stuff, applied for organization of blended teaching are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1283
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rashevska_Typy orhanizatsii protsesu.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.