Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1284
Title: Опорні конспекти як засіб інтенсифікації навчання математики
Other Titles: Reference Abstract as a Means of Intensifying Learning Mathematics
Authors: Розуменко, Анжела Оурелянівна
Rozumenko, Anzhela Ourelianivna
Ханюкова, В. М.
Khaniukova, V. M.
Keywords: інтенсифікація навчання
опорний конспект
геометрія
аксіома
intensification of training
reference notes
geometry
axiom
Issue Date: 2013
Citation: Розуменко, А. О. Опорні конспекти як засіб інтенсифікації навчання математики [Текст] / А. О. Розуменко, В. М. Ханюкова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 37–44.
Abstract: У статті розглянуто проблему інтенсифікації навчання математики; виділено фактори, які можуть забезпечити інтенсивність навчання; функції опорних конспектів; наведено принципи складання опорних конспектів; проаналізовано технологію інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей. Автори розкривають методичні особливості використання опорних конспектів як засобу інтенсифікації навчання математики. У статті запропоновано фрагмент уроку геометрії в 10 класі, на якому за допомогою опорного конспекту організовано діяльність учнів по повторенню та систематизації знань щодо змісту аксіом планіметрії за опорним конспектом, який містить узагальнюючу таблицю з пропусками та схему, за якою проводиться оглядове повторення.
The problem of intensifying learning mathematics to identify factors that can provide intensive training, functions supporting abstracts, presented principles for reference summaries, analyzes intensification technology-based learning circuitry and iconic models. The authors reveal methodological features of the reference summaries as a means of intensifying learning mathematics. The authors propose a piece of geometry lesson in grade 10, which with the help of the reference outline the activities organized by students chanting and systematization of knowledge on the content of the axioms for plane geometry reference notes, which contains summary tables with space and the scheme by which conducted scoping repetition.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1284
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozumenko Oporni konspekty.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.