Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1285
Назва: Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів
Інші назви: Author Conceptual Bases of the Manuals in Mathematics for 5th - 6th Forms
Автори: Тарасенкова, Н. А.
Tarasenkova, N. A.
Богатирьова, І. М.
Bohatyrova, I. M.
Бочко, О. П.
Bochko, O. P.
Коломієць, О. М.
Kolomiiets, O. M.
Сердюк, З. І.
Serdiuk, Z. I.
Ключові слова: сучасний підручник математики
авторська концепція
методологічні та науково-методичні засади
компетентнісний підхід
modern mathematics manual
author's concept
methodological and scientific-methodical bases
competence-based approach
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Тарасенкова, Н. А. Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів [Текст] / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. І. Сердюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 45–51.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто концептуальні засади створення підручників математики нового покоління для 5-6 класів. Проаналізовано змістове наповнення підручників з урахуванням науково-методичних вимог Державного стандарту. Розглянуто питання науковості і доступності викладу. Особливу увагу приділено пріоритету розвивальної функції навчання. Виокремлено етапи диференційованої реалізованості: формування стійкої мотивації до вивчення предмета та ключових і предметних математичних компетентностей. У статті виділено методологічні засади побудови сучасних підручників математики через реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до навчання математики. Комплект підручників сприяє вихованню в учнів уважності, спостережливості, зацікавленості, відповідальності, акуратності, точності, становленню позитивної Я-концепції, відчуванню ситуацій успіху тощо.
Conceptual basics of compiling the manuals in mathematics of the new generation for 5th - 6th forms are considered in the article. A content filling of the manuals according to scientific and methodical requirements of the State standard is analyzed. The issues of simplicity and scientific nature of the presentation are considered. Special attention is given to the priority of training developmental function. The stages of differentiated realization are pointed out: formation of the firm motivation for studying the subject and key, as well as subject mathematical competences. Methodological bases of compiling up to date manuals in mathematics through realization of personally oriented, competence-based, activity-based approaches to mathematics studying are defined in the article. A set of manuals makes for cultivating pupils’ attention, observation, interest, responsibility, neatness, precision, positive self-concept formation, success sensing situations, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1285
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenkova Avtorska kontseptsiia.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.