Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1290
Назва: Нестандартний посібник як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики у 5–6 класах
Інші назви: Non-Standard Manual as a Means of Learners’ Creative Abilities Development in the Course of Studying Mathematics in the 5th– 6th Forms
Автори: Волчаста, М. М.
Volchasta, M. M.
Ключові слова: нестандартний підручник
посібник-співбесідник
творчі здібності
навчальний процесс
навчально-пізнавальна діяльність
навчальний матеріал
математика
проблемна ситуація
non-standard manual
manual-interlocutor
creative abolities
learning process
educational and cognitive activity
educational materials
mathematics
problematic situation
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Волчаста, М. М. Нестандартний посібник як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики у 5–6 класах [Текст] / М. М. Волчаста // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 73–76.
Короткий огляд (реферат): У даній статті проаналізовано, яку роль відіграє нестандартний посібник з математики для розвитку творчих здібностей учнів 5-6 класів. Подано коротку характеристику створених нами посібників-співбесідників для 5-6 класів. Наведено для прикладу фрагмент із посібника-співбесідника для 6 класу. Автором зазначено, що для посібників створено також електронний додаток, який містить цікаві презентації, схеми, алгоритми, тести, додаткову інформацію. Створені посібники-співбесідники сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчого мислення, забезпечують організацію самостійної роботи, вони є надзвичайно цікавими, доступними і зрозумілими для учнів, привертають їхню увагу до читання навчальної книги і сприяють підвищенню інтересу до вивчення математики. Вказано, що результати експериментальних досліджень підтверджують ефективність використання даних посібників у навчальному процесі.
The role played by a non-standard manual of mathematics for learners’ creative abilities development in the 5th – 6th forms is defined in the article. A brief characteristics of compiled by us manuals- interlocutors for 5th-6th forms is given. The author points out that an electronic application that contains interesting presentations, charts, algorithms, tests, additional information has been created. Manuals-interlocutors that contribute to enhancing educational and cognitive activities of learners, creative thinking development, provide for independent work organization, they are highly interesting, accessible and comprehensible for the learners, draw their attention to reading educational books and make for the increase of interest in studying mathematics. It is pointed out that experimental investigations results confirm the effectiveness of the mentioned manuals implementation in the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1290
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volchasta_Nestandartnyi posibnyk.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.