Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1291
Назва: Міжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації пізнавальної активності студентів
Інші назви: Interdisciplinary Relations as a Means of Students’ Cognitive Activity Enhancement
Автори: Матяш, Л. О.
Matiash, L. O.
Ключові слова: міжпредметні зв'язки
функції межпредтетних зв'язків
пізнавальна активність
лінійна алгебра
хімічна реакція
інтенсифікація навчального процесу
студент
interdisciplinary relations
functions of interdisciplinary relations
cognitive activity
linear algebra
chemical reaction
educational process enhancement
student
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Матяш, Л. О. Міжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації пізнавальної активності студентів [Текст] / Л. О. Матяш // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 77–81.
Короткий огляд (реферат): Встановлення міжпредметних зв'язків розглядається як засіб забезпечення пізнавальної активності студентів. У статті досліджуються окремі аспекти проблеми міжпредметних зв'язків, дана їх загальна характеристика, виділені особливості шляхів їх встановлення при навчанні математики. Ілюструється застосування міжпредметних зв'язків на прикладі використання методів лінійної алгебри при розв’язуванні завдань на порівняння коефіцієнтів хімічних реакцій. Розв’язування прикладних задач, що вимагають застосування раніше набутих навичок допомагає закріпленню досить важливого вміння застосовувати одержані знання в різних важливих ситуаціях. Викладання навчальних дисциплін таким чином стане цікавішим, продуктивнішим і буде відповідати принципу інтенсифікації всього навчального процесу. У висновках автором зазначено, що використання міжпредметних зв’язків сприяє пошуку загальних математичних та методологічних закономірностей.
Establishing interdisciplinary relations is considered to be a means of students’ cognitive activity enhancement. Certain aspects of interdisciplinary relations problem are regarded in the article, their general characteristics are given, peculiarities of the ways of their establishment in the process of teaching mathematics are defined. Implementation of interdisciplinary relations on the example of linear algebra methods in solving the problems on coefficients comparison of chemical reactions is illustrated. Solving applied problems that require application of the early acquired skills helps to consolidate quite an important ability to use the obtained knowledge in different important situations. Thus, teaching of educational disciplines will become more interesting, productive and will correspond to the principle of the whole educational process enhancement. In the conclusions the author points out that interdisciplinary relations implementation makes for finding general mathematical and methodological regularities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1291
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matiash_Mizhpredmetni zviazky.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.