Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1293
Назва: Розвиток творчих здібностей учнів методом залучення до науково-дослідницької діяльності на уроках фізики
Інші назви: Pupils Creative Abilities Development by Means of Involving Them into Scientific and Research Activities in Classes of Physics
Автори: Смолянчук, І. В.
Smolianchuk, I. V.
Ключові слова: творчість
інновація
дослідницька робота
експеримент
творче мислення
види творчих робіт
приклади реалізації можливостей розвитку дослідницьких вмінь на уроках та в позаурочний час
creativity
innovation
research work
experiment
creative thinking
kinds of creative works
examples of research skills development opportunities realization in class and outside the classroom
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Смолянчук, І. В. Розвиток творчих здібностей учнів методом залучення до науково-дослідницької діяльності на уроках фізики [Текст] / І. В. Смолянчук // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 85–90.
Короткий огляд (реферат): Серед першочергових завдань людства в умовах нової реальності глобалізованого світу – збереження довкілля та раціональне використання природних ресурсів, пошук альтернативних відновлюваних джерел енергії, розвиток новітніх технологій, нова «зелена революція» у сільському господарстві, протидія глобальним кліматичним змінам, тощо. Як розвивати творчі здібності учнів, зацікавити науково-дослідницькою роботою на уроках та в позаурочний час, які види роботи можна використовувати – основна мета даної статті. На думку автора, успішний розвиток творчого мислення можливий на основі системи завдань, які вимагають від учнів творчого підходу.
Among the paramount tasks of mankind in the conditions of the globalized world new reality are environment preservation and rational use of natural resources, search for alternative renovated sources of energy, innovative technologies elaboration, a new “green revolution” in agriculture, resistance to global climate changes, etc. How to develop pupils’ creative abilities, make them interested in scientific and research work in class and outside the classroom, what kinds of work one can use – are the main purposes of this article. In author’s opinion, successful creative thinking development is possible on the basis of the system of tasks that require from pupils application of creative approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1293
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smolianchuk Rozvytok tvorchykh zdibnostei.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.