Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1294
Назва: Розв’язування текстових задач як один із шляхів формування математичної культури учнів
Інші назви: Textual Problems Solving as One of the Ways of Mathematical Culture Formation
Автори: Чашечникова, Ольга Серафимівна
Chashechnykova, Olha Serafymivna
Чашечнікова, Лариса Гнатівна
Chashechnikova, Larysa Hnativna
Ткаченко, Л. М.
Tkachenko, L. M.
Ключові слова: математична культура
математична грамотність
математичне моделювання
текстова задача
способи розв’язування текстових задач
арифметичний спосіб розв'язування текстових задач
mathematical culture
mathematical literacy
mathematical modeling
textual problem
ways of textual problems solving
arithmetic way of textual problem solving
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Чашечникова, О. С. Розв’язування текстових задач як один із шляхів формування математичної культури учнів [Текст] / О. С.Чашечникова, Л. Г. Чашечнікова, Л. М. Ткаченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 90–97.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "математична культура" та її складові - математична грамотність і навички математичного моделювання. Як один із шляхів формування математичної культури пропонується розв'язування задач. На основі аналізу робіт, в яких розглядається стан математичної культури, її складові та можливі шляхи формування та розвитку математичної культури запропоновано методичний підхід до навчання школярів розв'язувати текстові задачі з використанням арифметичного способу з метою формування математичної культури учнів. В процесі спільної діяльності учителя і учнів в ході розв’язування текстових задач арифметичним способом у школярів формуються не тільки знання та вміння з відповідної теми, а також розвиваються такі елементи математичної культури як алгоритмічне та логічне мислення, формується грамотна математична мова (учні намагаються якомога чіткіше відповісти на задані запитання вчителя, обґрунтувати свої відповіді), виховується впевненість у власних силах, прищеплюється смак до математичної діяльності.
The notion “mathematical culture” and its components – mathematical literacy and mathematical modeling skills are considered. Solving the problems is proposed to be one of the ways of mathematical culture formation. On the basis of the analyzed works, in which the state of mathematical culture, its components and possible ways of its formation and development are pondered upon, methodological approach to teaching learners to solve textual problems applying arithmetic method with the purpose of forming learners’ mathematical culture is proposed. In the process of teacher and learner common activity in the course of textual problems solving by applying arithmetic method, not only pupils’ knowledge and skills in the frames of the particular topic, but also such elements of mathematical culture as algorithmic and logical thinking, literate mathematical language are formed (learners try to answer teacher’s questions, explain their answers as accurately as possible), self-confidence is fostered, a stomach for mathematical activity is instilled.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1294
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chashechnykova Rozviazuvannia tekstovykh zadach.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.