Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1296
Назва: Особливості методики розвитку логічного мислення учнів класів суспільно-гуманітарного профілю
Інші назви: Specific Features of Logical Thinking Development Methodology for Pupils of Social Humanities Specialization Classes
Автори: Чуприна, О. С.
Chupryna, O. S.
Ключові слова: математика
суспільно-гуманітарний профіль
логічне мислення
практична компетентність
теорема
імплікація
mathematics
social humanities specialization
logical thinking
practical competence
theorem
implication
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Чуприна, О. С. Особливості методики розвитку логічного мислення учнів класів суспільно-гуманітарного профілю [Текст] / О. С. Чуприна // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 104–108.
Короткий огляд (реферат): У статті відзначається, що значна кількість теорем на рівні стандарту передбачена для засвоєння без доведень, або ж доведення пропонується тільки для ознайомлення учнів. Розглядається потреба введення поняття імплікації при вивченні теорем у шкільному курсі математики в класах суспільно-гуманітарного профілю. Після ознайомлення учнів з поняттям імплікації у окремих класах доцільно поступово вводити інші поняття та закони логіки. Для підвищення рівня мотивації в процесі навчання математики у суспільно-гуманітарних класах вчителі застосовують різні прийоми, методи та засоби активізації навчання, зокрема інформаційно-комунікативні технології навчання. Значна увага приділяється інтегрованим урокам, які розкривають широту застосування математики у повсякденному житті та формують практичну компетентність учнів. Навчання математики повинно бути направлено на розвиток логічного мислення для формування особистості учня, що сприятиме у подальшому його успішній професійній діяльності.
It is stated in the article that a significant number of the theorems on the level of a standard is stipulated for being learned without being proved, or the proof is offered to learners for informational purposes only. The need in introduction of the notion “implication” in the process of studying the theorems in the school course of mathematics of social humanities specialization classes is considered. Once the pupils in certain classes are acquainted with the notion “implication”, it is reasonable to gradually introduce other notions and laws of logics. In order to increase motivational level in the process of teaching mathematics in social humanities specialization classes, teachers apply various techniques, methods and means of learning enhancement, information communicative teaching technologies, in particular. Much attention is paid to the integrated classes that reveal the width of mathematics application in everyday life and form practical pupils’ competence. Mathematics teaching should be directed to the logical thinking development for shaping pupil’s individuality that will contribute in future to his successful professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1296
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chupryna Osoblyvosti metodyky rozvytku.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.