Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1297
Назва: Можливості активізації пізнавальної діяльності учнів класів гуманітарних профілів у ході позакласної роботи з математики
Інші назви: Possibilities of Pupils’ in Humanities Specialization Classes Cognitive Activity Enhancement in the Course of Performing Extracurricular Work in Mathematics
Автори: Шишенко, Інна Володимирівна
Shyshenko, Inna Volodymyrivna
Ключові слова: позакласна робота з математики
творча особистість
учні класів нематематичних профілів
математичний конкурс
extracurricular work in mathematics
creative personality
pupils of non-mathematical specialization classes
mathematical contest
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Шишенко, І. В. Можливості активізації пізнавальної діяльності учнів класів гуманітарних профілів у ході позакласної роботи з математики [Текст] / І. В. Шишенко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 108–114.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовується доцільність організації позакласної роботи учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики через проведення математичного конкурсу саме для цих учнів, оскільки математичні конкурси відіграють незаперечну роль у формуванні рис творчої особистості. У статті виокремлено цілі, завдання і принципи організації та проведення цього конкурсу, наведено різні типи завдань, що пропонуються учасникам конкурсу для розв’язування. У статті наведено аналіз одержаних відповідей від учасників конкурсу до завдань. Поступово учні класів гуманітарних профілів залучаються до позакласної роботи з математики, відкриваються можливості для її організації та проведення. У висновках зазначено, що на сучасному етапі особливою популярністю користуються Інтернет-олімпіади з математики, в ході наукового дослідження автором розробляється концепція проведення Інтернет-олімпіади з математики для учнів класів гуманітарних профілів.
Appropriateness of extracurricular work organisation for pupils in humanities specialization classes in the process of teaching mathematics by conducting mathematical contest for these pupils in particular, as mathematical contests play an indisputable role in shaping the traits of the creative personality. Aims, tasks and principles of this contest organization and conduction are distinguished, various types of problems for solution are suggested to the contest participators. Analysis of participators’ responses to the problems is given in the article. Gradually, the pupils in humanities specialization classes get involved into extracurricular work in mathematics, the possibilities for its organization and conduction are revealed. In the conclusions, Internet Olympiads in Mathematics are noted to be especially popular at present, in the course of scientific research the concept of the Internet Olympiad in Mathematics conduction for pupils that major in humanities is being elaborated by the author.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1297
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shyshenko Mozhlyvosti aktyvizatsii piznavalnoi.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.