Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1298
Title: Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів
Other Titles: Implementation of the Problem Statement in Training Future Teachers of Mathematics at Primary School
Authors: Васько, Ольга Олександрівна
Vasko, Olha Oleksandrivna
Keywords: математична підготовка
професійна підготовка
майбутні вчителі початкових класів
проблемне навчання
проблемний виклад
структура проблемного викладу
проблемна ситуація
індуктивний проблемний виклад
дедуктивний проблемний виклад
зображення многогранників
training in mathematics
professional training
future primary school teachers
problem-based teaching
problem statement
structure of the problem statement
problematic situation
inductive problematic statement
deductive problem statement
images of polyhedrons
Issue Date: 2013
Citation: Васько, О. О. Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 115–120.
Abstract: У статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання методів проблемного навчання дозволить вирішити такі складності у навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів проблемного навчання – проблемного викладу в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання методу проблемного викладу на лекційних заняттях з математики забезпечує формування позитивної мотивації до вивчення математики; сприяє підвищенню якості знань; закладає навики для здійснення самостійної діяльності.
The problem of future primary school teachers of mathematics training is considered in the article. It is emphasized that problem-based teaching methods implementation will provide with the opportunity of overcoming such difficulties in teaching to students the specialty “Primary education” as lack of motivation for studying the course, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work, etc. A peculiar feature of this article lies in the fact that on the specific subject material one of the problem-based teaching methods realization – problem statement in the inductive and deductive forms is demonstrated. It is determined in the article that application of problem statement in lectures of mathematics provides positive motivation formation for studying mathematics; makes for the improvement of knowledge quality, forms the habits of independent activity performance.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1298
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasko_Vykorystannia problemnoho.pdf1,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.