Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1298
Назва: Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів
Інші назви: Implementation of the Problem Statement in Training Future Teachers of Mathematics at Primary School
Автори: Васько, Ольга Олександрівна
Vasko, Olha Oleksandrivna
Ключові слова: математична підготовка
професійна підготовка
майбутні вчителі початкових класів
проблемне навчання
проблемний виклад
структура проблемного викладу
проблемна ситуація
індуктивний проблемний виклад
дедуктивний проблемний виклад
зображення многогранників
training in mathematics
professional training
future primary school teachers
problem-based teaching
problem statement
structure of the problem statement
problematic situation
inductive problematic statement
deductive problem statement
images of polyhedrons
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Васько, О. О. Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 115–120.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання методів проблемного навчання дозволить вирішити такі складності у навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів проблемного навчання – проблемного викладу в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання методу проблемного викладу на лекційних заняттях з математики забезпечує формування позитивної мотивації до вивчення математики; сприяє підвищенню якості знань; закладає навики для здійснення самостійної діяльності.
The problem of future primary school teachers of mathematics training is considered in the article. It is emphasized that problem-based teaching methods implementation will provide with the opportunity of overcoming such difficulties in teaching to students the specialty “Primary education” as lack of motivation for studying the course, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work, etc. A peculiar feature of this article lies in the fact that on the specific subject material one of the problem-based teaching methods realization – problem statement in the inductive and deductive forms is demonstrated. It is determined in the article that application of problem statement in lectures of mathematics provides positive motivation formation for studying mathematics; makes for the improvement of knowledge quality, forms the habits of independent activity performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1298
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasko_Vykorystannia problemnoho.pdf1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.