Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасько, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorVasko, Olha Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2017-03-13T07:31:03Z-
dc.date.available2017-03-13T07:31:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВасько, О. О. Використання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 115–120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1298-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання методів проблемного навчання дозволить вирішити такі складності у навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів проблемного навчання – проблемного викладу в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання методу проблемного викладу на лекційних заняттях з математики забезпечує формування позитивної мотивації до вивчення математики; сприяє підвищенню якості знань; закладає навики для здійснення самостійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of future primary school teachers of mathematics training is considered in the article. It is emphasized that problem-based teaching methods implementation will provide with the opportunity of overcoming such difficulties in teaching to students the specialty “Primary education” as lack of motivation for studying the course, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work, etc. A peculiar feature of this article lies in the fact that on the specific subject material one of the problem-based teaching methods realization – problem statement in the inductive and deductive forms is demonstrated. It is determined in the article that application of problem statement in lectures of mathematics provides positive motivation formation for studying mathematics; makes for the improvement of knowledge quality, forms the habits of independent activity performance.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectматематична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемний викладuk_UA
dc.subjectструктура проблемного викладуuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectіндуктивний проблемний викладuk_UA
dc.subjectдедуктивний проблемний викладuk_UA
dc.subjectзображення многогранниківuk_UA
dc.subjecttraining in mathematicsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture primary school teachersuk_UA
dc.subjectproblem-based teachinguk_UA
dc.subjectproblem statementuk_UA
dc.subjectstructure of the problem statementuk_UA
dc.subjectproblematic situationuk_UA
dc.subjectinductive problematic statementuk_UA
dc.subjectdeductive problem statementuk_UA
dc.subjectimages of polyhedronsuk_UA
dc.titleВикористання проблемного викладу в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класівuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the Problem Statement in Training Future Teachers of Mathematics at Primary Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.147:51uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasko_Vykorystannia problemnoho.pdf1,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.