Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1313
Назва: Педагогічні техніки організації дослідницької діяльності у сучасних інноваційних технологіях
Інші назви: Pedagogical Technology of the Organisation of Research Activities in Innovative Technologies
Автори: Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: педагогічні техніки
дослідницька діяльність
інноваційні технології
ліцей «Сузір’я»
екологія та розвиток
особистість
позашкільний компонент
pedagogical techniques
research
innovative technology
Lyceum "Constellation"
environment and development
personality
extra-curricular component
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Цьома С. П.
Бібліографічний опис: Юрченко, А. О. Педагогічні техніки організації дослідницької діяльності у сучасних інноваційних технологіях [Текст] / А. О. Юрченко // Освіта, наука, виробництво: реалії та перспективи : збірник наукових праць / за ред. Л. М. Горболіс. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – C. 169–175.
Короткий огляд (реферат): Сучасна філософія освіти визначає її актуальну проблему, як пошук нової парадигми: «Школярі повинні вчитися тому, щоб вчасно відмовлятися від застарілих ідей, а також того, як і коли їх замінити новими, тобто вони повинні навчитися вчитися». Тож виникнення інноваційних освітніх технологій, а, відповідно, педагогічних технік спрямовано на вирішення саме цієї проблеми. Найбільш розгорнуто і змістовно вона вирішується інноваційною «школою» професора Тарасова Л.В. «Екологія та розвиток», яка набула розвитку на Сумщині та в окремих регіонах України. Стисло її суть полягає у змінах парадигми підручник – учень – вчитель, за якою робота учня з особливо розробленим підручником – є провідним в процесі навчання. У статті розглядаються відповідні педагогічні техніки, що використовуються при навчанні у виховному змісті. Продемонстровано огляд педагогічних технік дослідницької діяльності у вивчені фізики за досвідом громадського ліцею «Сузір’я» ДСПЦ «Сигнал».
Modern philosophy of education determines the actual problem as the search of a new paradigm: "Students should learn in order to abandon outdated ideas as well as how and when to replace, that is, they must learn to learn." Therefore, the emergence of innovative educational technologies and, consequently, teaching techniques aimed at solving this problem. Most deployed and meaningful it is solved innovative "school" of Professor Tarasova, L. V., "Ecology and development", which was developed in Sumy region and in separate regions of Ukraine. Briefly its essence lies in the change of the paradigm of the textbook – pupil – teacher in which the student's work with specially designed tutorial is a leading in the learning process. In the article the relevant pedagogical techniques used when teaching in the educational sense. Demonstrated overview of pedagogical techniques of research activities to study the physics behind the experience of the Lyceum "Constellation" DSPC Signal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1313
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped_teh_yurchenko(2017).pdf386,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.