Педагогічні техніки організації дослідницької діяльності у сучасних інноваційних технологіях

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Сучасна філософія освіти визначає її актуальну проблему, як пошук нової парадигми: «Школярі повинні вчитися тому, щоб вчасно відмовлятися від застарілих ідей, а також того, як і коли їх замінити новими, тобто вони повинні навчитися вчитися». Тож виникнення інноваційних освітніх технологій, а, відповідно, педагогічних технік спрямовано на вирішення саме цієї проблеми. Найбільш розгорнуто і змістовно вона вирішується інноваційною «школою» професора Тарасова Л.В. «Екологія та розвиток», яка набула розвитку на Сумщині та в окремих регіонах України. Стисло її суть полягає у змінах парадигми підручник – учень – вчитель, за якою робота учня з особливо розробленим підручником – є провідним в процесі навчання. У статті розглядаються відповідні педагогічні техніки, що використовуються при навчанні у виховному змісті. Продемонстровано огляд педагогічних технік дослідницької діяльності у вивчені фізики за досвідом громадського ліцею «Сузір’я» ДСПЦ «Сигнал».
Modern philosophy of education determines the actual problem as the search of a new paradigm: "Students should learn in order to abandon outdated ideas as well as how and when to replace, that is, they must learn to learn." Therefore, the emergence of innovative educational technologies and, consequently, teaching techniques aimed at solving this problem. Most deployed and meaningful it is solved innovative "school" of Professor Tarasova, L. V., "Ecology and development", which was developed in Sumy region and in separate regions of Ukraine. Briefly its essence lies in the change of the paradigm of the textbook – pupil – teacher in which the student's work with specially designed tutorial is a leading in the learning process. In the article the relevant pedagogical techniques used when teaching in the educational sense. Demonstrated overview of pedagogical techniques of research activities to study the physics behind the experience of the Lyceum "Constellation" DSPC Signal.
Опис
Ключові слова
педагогічні техніки, дослідницька діяльність, інноваційні технології, ліцей «Сузір’я», екологія та розвиток, особистість, позашкільний компонент, pedagogical techniques, research, innovative technology, Lyceum "Constellation", environment and development, personality, extra-curricular component
Бібліографічний опис
Юрченко, А. О. Педагогічні техніки організації дослідницької діяльності у сучасних інноваційних технологіях [Текст] / А. О. Юрченко // Освіта, наука, виробництво: реалії та перспективи : збірник наукових праць / за ред. Л. М. Горболіс. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – C. 169–175.
Зібрання