Медіапедагогіка у професійній підготовці майбутнього вчителя: здобутки і проблеми

Анотація
У статті уточнено сутність поняття «медіапедагіка» як субдисципліни в системі педагогічних наук і навчальної дисципліни у вищій школі, схарактеризовано тенденції медіаосвіти і реалізації інтегрованого та спеціального напрямів медіапедагогіки у професійній підготовці майбутнього вчителя внавчальних закладах США, Великої Британії, Франції, Польщі, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів.
The essence of term "mediapedagogy" as subdiscipline in the system of pedagogical sciences and academic discipline in High School is specified in the article. Also there are characterized trends of media education and implementation of integrated and special areas of mediapedagogy in future teachers training in educational institutions in the USA, Great Britain, France, Poland, Russia, Ukraine. It is stressed on media self education and difficulties of implementation media education in the educational process of High School.
Опис
Ключові слова
медіапедагогіка, медіаосвіта, медіакомпететність, професійна підготовка, майбутній учитель, вища школа, mediapedagogy, media education, media competence, future teacher training, High School
Бібліографічний опис
Семеног, О. Медіапедагогіка у професійній підготовці майбутнього вчителя: здобутки і проблеми / О. Семеног // Interdyscyplinarność pedagogiki i jej subdyscypliny; pod.redakcia Zofii Szaroty, Franciszka Szloska. – Krakowie : Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, 2013. – S. 632–640.
Зібрання