Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності

Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано ключові моменти вивчення історико-лінгвістичних дисциплін у вищому педагогічному навчальному закладі, не лише в плані засвоєння структури і функціонування мови в синхронії і діахронії, а й в аспекті формування ціннісного ставлення до мови як феномена культури і фактора збереження етнічної єдності народу. Автором представлено зміст, форми і методи опанування курсу "Вступ до слов'янської філології" крізь призму формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя.
The paper analyzes the key points of the study of historical and linguistic disciplines in higher educational institution, not only in terms of learning the structure and function of language in synchrony and diachrony, but in the aspect of the formation of the valuable relationship to language as a cultural phenomenon and to preserving the ethnic unity of the people. The author is the content, forms and methods of the course "Introduction to Slavic Philology" through the prism of the formation of multicultural competence of the teacher.
Опис
Ключові слова
вчитель, історико-лінгвістичні дисципліни, полікультурна компетентність, teacher, historical and linguistic discipline, multicultural competence
Бібліографічний опис
Семеног, О. Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності [Текст] / О. Семеног // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наук. праць / Ред. Н. В. Гузій (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 20 (30). – С. 191–196.
Зібрання