Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1374
Назва: Використання електронного навчального курсу під час підготовки майбутніх учителів англійської мови
Інші назви: The Use of the e-Learning Course for Future English Language Teacher Training
Автори: Бевз, Олена Павлівна
Bevz, Olena Pavlivna
Ключові слова: проект «Шкільний вчитель нового покоління»
майбутні вчителі англійської мови
електронна педагогіка
дистанційна освіта
електронний навчальний курс (ЕНК)
нормативна база розробки ЕНК
етапи створення ЕНК
навчальний портал
електронні ресурси ЕНК
складові частини ЕНК
«New Generation School Teacher» project
future English language teachers
electronic pedagogy
distance education
e-learning course
regulations for the development of e-learning course
stages of e-learning course development
educational portal
electronic resources for e-learning course
constituent parts of e-learning course
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бевз, О. П. Використання електронного навчального курсу під час підготовки майбутніх учителів англійської мови [Текст] / О. П. Бевз // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 1 (45). – С. 201–208.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено призначення електронного навчального курсу в навчально-освітньому процесі підготовки майбутніх учителів англійської мови. Визначено нормативну базу розроблення ЕНК та етапи його створення. Окреслено переваги використання електронного курсу як для студентів, так і для викладачів, які забезпечуються функціональними можливостями систем управління освітніми ресурсами навчального порталу. Охарактеризовано типи електронних ресурсів і складові частини ЕНК.
Due to the necessity of raising the level of mastering English by Ukrainian students’ population which agrees with the Common European Framework of Reference for Languages the Ministry of education and Science of Ukraine together with British Council Ukraine initiated the project «New Generation School Teacher» with the aim to introduce changes into the system of English language teacher training. The development of future EFL teachers’ social and informational skills and raising their professional competence are among the key objectives of the project. The realization of the project involves study visits to Great Britain and Uzbekistan which enabled the working team to attach growing importance to the forms of learning based on the use of online materials and activities such as web-enhanced, blended, hybrid and fully online ones. The purpose of the use of the e-learning course for future English language teacher training as the basis for organizing distance learning is investigated in the article. It defines the regulations which serve as the basis for the development of e-learning course and the stages of its development. The advantages for both students and teachers given by the functionality of managing educational resources of the educational portal are outlined. The author describes the types of electronic resources and constituent parts of e-learning course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1374
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia elektronnoho navchalnoho.pdf664,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.