Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1387
Назва: Психологічні проблеми навчально-професійної діяльності студентів вищого навчального закладу
Інші назви: Psychological Problems of Educational and Professional Activities of University Students
Автори: Тарасова, Тетяна Борисівна
Tarasova, Tetiana Borysivna
Ключові слова: навчально-професійна діяльність
зовнішні мотиви навчальної діяльності
внутрішні мотиви навчальної діяльності
дипломне дослідження
взаємодія з викладачем
студенти-магістранти
educational and professional activities of students
external motives of learning
internal motives of learning
dissertation
advisor interactions
magister
Дата публікації: 2015
Видавництво: МНУ імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Тарасова, Т. Б. Психологічні проблеми навчально-професійної діяльності студентів вищого навчального закладу [Текст] / Т. Б. Тарасова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки : збірник наукових праць / [за ред.: Н. О. Євдокімової]. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. – №2 (15). – C. 141–146.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить теоретичне обґрунтування та аналіз результатів експериментального дослідження, предмет якого склали психологічні особливості навчально-професійної діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» в процесі виконання дипломної роботи. Аналізуються дані опитувань і тестових методик, які виявляють особливості навчальної мотивації та взаємодії з викладачем – керівником дипломної роботи. Формулюються висновки про завдання подальшого експериментального дослідження та розроблення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності дипломних досліджень у ВНЗ.
The aim of the article is theoretical study and analysis of the results of the pilot study, the subject of which was psychological characteristics of educational and professional activity of students of educational qualification level of «Magister » in the process of performing diploma project. The survey data and test methods which identify peculiarities of educational motivation of students and their interaction with a teacher – scientific supervisor have been analyzed. The conclusions about future tasks of experimental research and the development of practical recommendations to enhance the effectiveness of diploma projects at higher educational institution have been made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1387
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.