Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1463
Назва: Цінності учительської праці в рефлексіях Івана Павла ІІ
Інші назви: Teacher Work Values as a Reflection of John Paul II
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: учитель
педагогіка праці
цінності вчительської праці
концепт «людина»
концепт «родина»
концепт «літня людина»
концепт «дитина»
концепт «мова»
teacher
teaching work
teaching work values
concept of "man"
concept of "family"
concept of "old man"
concept of "child"
concept of "language"
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Семеног, О. Цінності учительської праці в рефлексіях Івана Павла ІІ [Текст] / О. Семеног // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за. ред.: Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова ; Київ, 2013. – Вип. ХY. – Режим доступу: dlibra.bg.ajd.czest.pl:8080/Content/1404
Короткий огляд (реферат): У статті на основі наукових праць українських і польських учених, які досліджують проблеми педагогіки праці, концептуальні ідеї філософії Людяності, Гуманізму, Педагогіки серця Івана Павла II, а також теологічно-філософських студій і промов Папи Римського учительську працю окреслено як головний засіб і передумову самовдосконалення і самореалізації людини. Цінності вчительської праці (Любов, Істина, Краса, Добро, Надія, Свобода) подано крізь призму мовної індивідуальності Івана Павла II, у взаємозв'язках з концептами «людина», «родина», «літня людина», «дитина», «мова».
On the basis of scientific works of Ukrainian and Polish scientists who worked out with pedagogy of labor, conceptual ideas of Humanity philosophy, Humanism, Heart Pedagogy of John Paul II, theological and philosophical studies and speeches of Pope, outlines in the article teachers' work as the main means and prerequisite for selfimprovement and personal fulfillment of the man. Teacher work values (Love, Truth, Beauty, Goodness, Hope and Freedom) are presented through the prism of linguistic identity, in conjunction with the concepts of "man", "family", "old man", "child", "language".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1463
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семеног__cиаиия_Пол_ща_5.pdf357,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.