Цінності учительської праці в рефлексіях Івана Павла ІІ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі наукових праць українських і польських учених, які досліджують проблеми педагогіки праці, концептуальні ідеї філософії Людяності, Гуманізму, Педагогіки серця Івана Павла II, а також теологічно-філософських студій і промов Папи Римського учительську працю окреслено як головний засіб і передумову самовдосконалення і самореалізації людини. Цінності вчительської праці (Любов, Істина, Краса, Добро, Надія, Свобода) подано крізь призму мовної індивідуальності Івана Павла II, у взаємозв'язках з концептами «людина», «родина», «літня людина», «дитина», «мова».
On the basis of scientific works of Ukrainian and Polish scientists who worked out with pedagogy of labor, conceptual ideas of Humanity philosophy, Humanism, Heart Pedagogy of John Paul II, theological and philosophical studies and speeches of Pope, outlines in the article teachers' work as the main means and prerequisite for selfimprovement and personal fulfillment of the man. Teacher work values (Love, Truth, Beauty, Goodness, Hope and Freedom) are presented through the prism of linguistic identity, in conjunction with the concepts of "man", "family", "old man", "child", "language".
Опис
Ключові слова
учитель, педагогіка праці, цінності вчительської праці, концепт «людина», концепт «родина», концепт «літня людина», концепт «дитина», концепт «мова», teacher, teaching work, teaching work values, concept of "man", concept of "family", concept of "old man", concept of "child", concept of "language"
Бібліографічний опис
Семеног, О. Цінності учительської праці в рефлексіях Івана Павла ІІ [Текст] / О. Семеног // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за. ред.: Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова ; Київ, 2013. – Вип. ХY. – Режим доступу: dlibra.bg.ajd.czest.pl:8080/Content/1404
Зібрання