Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1464
Назва: Культура роботи вчителя-дослідника з текстом наукової комунікації
Інші назви: Teacher-Researcher’s Work Culture With Scientific Communication Text
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: науково-методична робота
учитель-дослідник
науковий текст
текстова культура учителя-дослідника
жанрова культура учителя-дослідника
стилістична культура учителя-дослідника
термінологічна культура учителя-дослідника
лексикографічна культура учителя-дослідника
бібліографічна культура учителя-дослідника
scientific and methodical work
teacher-researcher
scientific text
text culture of teacher-researcher
genre of teacher-researcher
stylistic of teacher-researcher
terminological of teacher-researcher
lexicographical of teacher-researcher
bibliographical of teacher-researcher
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Семеног, О. М. Культура роботи вчителя-дослідника з текстом наукової комунікації [Текст] / О. М. Семеног // Українська мова й література в сучасній школі – 2013. – № 11. – С. 2–8.
Короткий огляд (реферат): У статті акцентується увагу на характеристиці культури дослідницької праці вчителя з науковим текстом як невід'ємній складовій науково-методичної роботи, яку проводить учитель у загальноосвітній школі і в навчальних закладах нового типу, властивостях і мовних засобах текстової організації наукового тексту. Доводиться, що успішність читання наукового тексту залежить від індивідуального досвіду, фонових знань, творчого мислення. Характеризується вагома роль текстової, жанрової, стилістичної, термінологічної, лексикографічної, бібліографічної культури учителя-дослідника, що формують ціннісно-особистісну позицію і мовну індивідуальність автора наукового продукту.
The article is focused on the characteristics of the research’s work culture of teacher with scientific text as an integral part of scientific and methodolical work in a secondary school and new type institutions. Are described properties and linguistic methods of scientific text organization. It is proved that the success of scientific texts’ reading depends on individual experience, background knowledge, creative thinking. Also it is characterized weighty role of text, genre, stylistic, terminological, lexicographical, bibliographical culture of teacher-researcher, that forms personal attitude and linguistic identity of the author of scientific language product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1464
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семеног__Стаття_Кул_тура_наук_тексту.pdf537,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.