Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1557
Назва: Місце нанотехнологій у навчальних програмах з фізики та стандартах загальної середньої освіти – перспективи розвитку
Інші назви: The Place of Nanotechnologies in Physics Programs and Standard of Secondary School and its Development Prospects
Автори: Пасько, Ольга Олександрівна
Pasko, Olha Oleksandrivna
Аврамчук, Олена Євгеніївна
Avramchuk, Olena Yevheniivna
Ключові слова: нанотехнології
компетенція та компетентність
нанооб’єкт
наноструктурний матеріал
nanotechnology
competence and expertise
nano-objects
nanostructured material
Дата публікації: 2015
Видавництво: ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Пасько, О. О. Місце нанотехнологій у навчальних програмах з фізики та стандартах загальної середньої освіти – перспективи розвитку [Текст] / О. О. Пасько, О. Є. Аврамчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Cерія: Педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2015. – Вип. 127. – С. 160–162.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан викладання у загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов’язаних із розвитком наноіндустрії, проведено аналіз навчальних програм з фізики. Обґрунтована доцільність розробки та впровадження у навчальний процес основ нанотехнологій у формі елективних курсів. Встановлено, що за основу конструювання змісту навчальної дисципліни можна взяти чотири блоки: перший присвячений основним поняттям та визначенням у галузі нанотехнологій; другий – методам аналізу структури та властивостей наноматеріалів; у третьому представлені приклади практичного застосування нанотехнологій в різних сферах виробництва і областях діяльності; четвертий блок розкриває внесок українських науковців у вивчення і розвиток нанотехнологій.
The article deals with the problem of teaching nanotechnology in secondary schools. There are analysis of the physics curriculum in the article. The author justifies that revealed a very small number of hours spent on nanotechnology teaching. The publication prompted the inclusion in the learning process disciplines of physics, certain issues of nanotechnology related to specific learning material, through the use of reserve training time as one of the solutions to this problem. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary and higher educational institutions. Article formulated requirements for the implementation of the learning process based on nanotechnology. First of all it is structuring of the course content. The author proposed the basis for designing the content of the course can take four units. The first unit is devoted to basic concepts and definitions in the field of nanotechnology. The second unit is respond of methods analyze the structure and properties of nanomaterials. The third unit presents practical examples of nanotechnology in various fields of production and fields. The fourth reveals the contribution of Ukrainian scientists in the study and development of nanotechnology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1557
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasko_Avramchuk_2015.pdf504,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.