Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1565
Назва: Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям
Інші назви: System of Formation of Professional Competence of Future Teachers of Physics of Training in the Field of Nanotechnology
Автори: Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Іваній, Володимир Степанович
Ivanii, Volodymyr Stepanovych
Ткаченко, Юлія Анатоліївна
Tkachenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: система формування професійної компетентності
майбутній учитель фізики
особиста готовність студента
нанофізикотехнологічні знання
system of formation of professional competence
future teacher of physics
student`s personal readiness
nanophysicstechnological knowledge
Дата публікації: 2016
Видавництво: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Іваній, В. С. Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям [Текст] / В. С. Іваній, І. О. Мороз, Ю. А. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна : Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей / МОН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2016. – Вип. 22. – С. 80–83.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань.
In the article theoretically grounded technology of forming professional competence of future teachers of physics in higher educational establishment in the field of nanotechnology. Chosen methods, forms and content of system of formation of professional competence of future teachers of physics as the result of his personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology according to the underlying methodological approaches (synergetic, competency, personality-oriented) and fundamental ideas (humanism, fundamentalization, integrativity, continuity, social partnership). Basic pedagogical conditions and auxiliary groups of conditions as a complex of methodological measures that connect professional competence and student`s personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1565
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf581,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.