Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1566
Назва: Особливості методики психологічної просвіти педагогів
Інші назви: Features Techniques of Teacher’s Psychological Education
Автори: Тарасова, Тетяна Борисівна
Tarasova, Tetiana Borysivna
Ключові слова: практична психологія
психологічна служба
психологічна просвіта
активні комунікативні методи
тренінг-семінар
методичні об’єднання вчителів
psychological service
psychological education
active communication methods
training seminar
methodical association of teachers
practical psychology
Дата публікації: 2016
Видавництво: РВВ ГНПУ ім. О. Довженка
Бібліографічний опис: Тарасова, Т. Б. Особливості методики психологічної просвіти педагогів [Текст] / Т. Б. Тарасова // Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Глухів 10-11 листопада 2016 р.). – Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2016. – C. 142–147.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляданню основних особливостей методики психологічної просвіти педагогів як одного з актуальних напрямків роботи психологічної служби загальноосвітніх шкіл. Стверджується пріоритет активних, особистісно-орієнтованих, проблемно-організованих методів.
The article is devoted to the consideration of the main features of methods of teacher’s psychological education as one of the topical areas of psychological services in secondary schools. Alleged priority active, student-oriented, problem-organized methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1566
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості психологічної просвіти педагогів.pdf182,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.