Статево-рольовий та гендерний підходи у виховному процесі початкової школи

Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статево-рольовий та гендерний підходи у виховному процесі початкової школи. Зазначена наукова розвідка представлена з метою висвітлення й обґрунтування сутності статево-рольового підходу як традиційного та гендерного як альтернативного для сучасної початкової школи. Результати і практичне значення дослідження подані в ракурсі альтернативи гендерної освіти як нової наукової позиції. Висновки обумовлені прогресивними перспективними змінами в позиціях науковців щодо гендерної проблематики в педагогіці.
Sex-role and gender approaches in the educational process of elementary school. The goal of gender pedagogy is correcting the impact of gender-role stereotypes in favor of the display and development of personal inclinations of the individual. The mentioned scientific exploration presented to highlight and rationale nature of sex-role approach as traditional and gender as an alternative to modern primary school. Conclusions and recommendations for further research are due to progressive changes in the positions of prospective scholars on gender issues in pedagogy.
Опис
Ключові слова
гендер, gender, початкова школа, primary school, молодший шкільний вік, primary school age, соціалізація, socialization, стереотипи, stereotypes
Бібліографічний опис
Павлущенко, Н. М. Статево-рольовий та гендерний підходи у виховному процесі початкової школи [Текст] / Н. М. Павлущенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / заг. ред. проф. Михайличенко О. В. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 4. – C. 141–145.
Зібрання