Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1584
Назва: Проблема наступності дошкільної і початкової освіти
Інші назви: The Problem of Continuity and Preschool Primary Education
Автори: Кондратюк, Світлана Миколаївна
Kondratiuk, Svitlana Mykolaivna
Павлущенко, Наталія Миколаївна
Pavlushchenko, Nataliia Mykolaivna
Король, Олена Вікторіна
Korol, Olena Viktorina
Ключові слова: наступність
continuity
діти
children
дошкільний вік
preschool age
дошкільна і початкова освіта
preschool and primary education
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Кондратюк, С. М. Проблема наступності дошкільної і початкової освіти [Текст] / С. М. Кондратюк, Н. М. Павлущенко, О. В. Король // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий ріг, 2013. – Вип. 37. – С. 322–326.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.
There are questions about the psychological and educational preparation of preschool children for school and the necessity of training teachers for these activities consider in the article. We discover the scientific aspects of continuity pre-school and primary education; show the positive influence from the work of the kindergarten to the primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1584
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривий ріг 2012.doc59,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.