Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1591
Назва: Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Psychological and Pedagogical Foundations Game Activity of Preschool Сhildren
Автори: Бутенко, Віта Григорівна
Butenko, Vita Hryhorivna
Ключові слова: ігрова діяльність
game activity
діяльність
activity
гра
game
діти старшого дошкільного віку
senior preschool children
психолого-педагогічні основи
psychological and pedagogical foundations
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бутенко, В. Г. Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку [Текст] / В. Г. Бутенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / Херсонський державний університет. – Херсон : Вид-во «Видавничий дім «Гельветика», 2016. ‒ Вип. LXXІІ, Т. 1. – С. 51‒56.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальність проблеми організації ігрової діяльності в освітньо-виховному процесі сучасного дошкільного навчального закладу. Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних та навчально-методичних джерел з проблеми дослідження, охарактеризовано сутність понять «ігрова діяльність», «діяльність», «гра», «психолого-педагогічні основи». Автором виділено аспекти використання гри протягом дошкільного дитинства; розкрито особливості розвитку психічних процесів старших дошкільників в ігровій діяльності; визначено тенденції систематизації дитячих ігор сучасними науковцями; окреслено зміст педагогічного керівництва ігровою діяльністю дітей старшого дошкільного віку.
The article highlights the urgency of the problem of game activity organization in the educational process of modern preschool education institution. Using the method of theoretical analysis of psychological-pedagogical and methodological literature on the research problem, the essence of the concepts «game activity», «activity», «game», «psychological and pedagogical foundations» is described. The author highlights the aspects of the use of games during early childhood; the peculiarities of development of mental processes of senior preschool children in game activity; the tendencies of the systematization of children’s games of modern researchers; the content of the pedagogical guidance of the game activity of preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1591
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.