Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1616
Назва: Нанотехнології в освітній галузі
Інші назви: Nanotechnologies in Education
Автори: Білик, Володимир Миколайович
Bilyk, Volodymyr Mykolayovych
Завражна, Олена Михайлівна
Zavrazhna, Olena Mykhaylivna
Іваній, Володимир Степанович
Ivanii, Volodymyr Stepanovych
Медведовська, Оксана Геннадіївна
Medvedovska, Oksana Hennadiivna
Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Пасько, Ольга Олександрівна
Pasko, Olha Oleksandrivna
Петренко, Світлана Віталіївна
Petrenko, Svitlana Vitaliivna
Салтикова, Алла Іванівна
Saltykova, Alla Ivanivna
Соколов, С. В.
Sokolov, S. V.
Стадник, Олександр Дмитрович
Stadnyk, Oleksandr Dmytrovych
Ткаченко, Юлія Анатоліївна
Tkachenko, Yuliia Anatoliivna
Чепурних, Геннадій Кузьмич
Chepurnykh, Hennadii Kuzmych
Яременко, Олексій Васильович
Yaremenko, Oleksii Vasylovych
Ключові слова: нанотехнології
nanotechnology
нанонаука
nanoscience
методична підготовка майбутніх педагогів
methodical preparation of future teachers
науково-освітні центри нанотехнологій
scientific and educational centers of nanotechnologies
технологічний уклад
technological structure
професійні компетенції
professional competence
педагогічний університет
pedagogical university
імідж випускника
graduates image
свот-аналіз
swot-analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Нанотехнології в освітній галузі [Текст] : монографія / за заг. ред. І. О. Мороза ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 236 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.
The book that is the result of applied research commissioned by the MES of Ukraine covers theoretical and methodological foundations introduction nanotechnology knowledge in the secondary and high pedagogical education institutions. Outlined the conceptual foundations of a new system of formation of professional competence of future teachers of physics in the context of a global restructuring of the Ukrainian education system to Western models. Reveals the experience of experimental research of nano-objects in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko as the basis for improving the quality of vocational training graduates. For teachers, graduate students, undergraduates, students, teachers, broad educational community.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1616
ISBN: 978-966-698-232-5
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monografia.pdf3,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.