Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1620
Назва: Підготовка сучасного педагога дітей дошкільного віку в умовах мінливого соціуму
Інші назви: Preparation of a Modern Teacher of Preschool Children in a Changing Society
Автори: Машовець, Марина Анатоліївна
Mashovets, Maryna Anatoliivna
Ключові слова: освітня програма
вихователь дітей дошкільного віку
професійна підготовка
педагогічна практика
сучасний соціум
педагогічна компетентність
професійна спрямованість
навчальні дисципліни
педагогічна інтеграція
педагогічні цінності
educational program
educator of children of preschool age
professional preparation
pedagogical practice
modern society
pedagogical competence
professional orientation
training courses
educational integration
educational value
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Машовець, М. А. Підготовка сучасного педагога дітей дошкільного віку в умовах мінливого соціуму [Текст] / М. А. Машовець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 4 (48). – С. 339–347.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання необхідності змін в освітніх програмах підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Зроблено короткий огляд історичних праць, у яких подано очікування соціуму від професіоналів у галузі дошкільної освіти та розкрито підходи до їхньої професійної підготовки. Акцентовано увагу на сучасних підходах до вирішення цієї проблеми. Дано характеристику освітньому процесу в дошкільних навчальних закладах та намічено перспективи підвищення його ефективності. Однією з умов реалізації цього завдання є ефективна підготовка майбутніх вихователів. Визначено можливості вдосконалення цілей, структури та, деякою мірою, змісту професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Наведено короткі дані опитування сучасних студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта», що є показником ефективного освітнього процесу у вищому навчальному закладі, у якому працює автор статті. Виокремлено значення формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів як необхідна умова розвитку, навчання й виховання дітей дошкільного віку. Особлива увага приділяється збільшенню кредитів педагогічної практики, що має проходити протягом всього періоду навчання студентів – від першого до четвертого курсу. Зміст практики має трансформуватися від навчальної до виробничої – від спостереження та аналізу роботи вихователя до самостійного виконання виробничих функцій вихователя. Проаналізовано освітню програму в аспекті порівняння з Міжнародною бакалаврською програмою підготовки фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти, професійна спрямованість, навчальні дисципліни, педагогічна інтеграція.
In the article the questions of necessity of changes are examined in the educational programs of preparation of future educators of preschool educational establishments. The short review of historical labours in that expectation of society is given from professionals in industry of preschool education. Attention is accented on the modern going near the decision of this problem. Description is given to the educational process in preschool educational establishments and the prospects of increasing of its efficiency are set. One of the terms of realization of this task is an effective preparation of future educators. The possibilities of improvement of the aims, structure are certain to maintenance of professional preparation of future specialists of preschool education. These short questioning over the modern students is brought straight preparations «Preschool education», that is the index of effective educational process in higher educational establishment. The author of the article stresses that A value is distinguished of forming pedagogical values of future educators. The special attention is paid to the increase of credits of pedagogical practice that must pass during all period of students’ study - from the first to the fourth course. The table of the contents of practice must be transformed from educational to productive – from a supervision and analysis of work of an educator to independent implementation of productive functions of an educator. An attempt to analyse the educational program in the aspect of comparing to the International bachelor program of preparation of specialists in industry of preschool and initial education is traced. It is noted that the basis of training must be laid integrity perspective, continuity and work process. The professional competence of pre-professional sphere, the modern student, is built on a solid foundation – the concept of educational support and comprehensive support focused on the development of an individual educational route for each student based on the characteristics of academic groups in the implementation of educational programs. Separate consideration requires the study of the possibility of integration in the International Baccalaureate program.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1620
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhotovka suchasnoho pedahoha .pdf533,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.