Інваріантність навчального матеріалу в шкільному курсі фізики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2001
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті показано, що створення шкільних підручників, підготовлених різними авторами, потребує більш конкретного визначення інфваріантного компонента змісту на рівні навчальних програм.
The article shows that the creation of textbooks prepared by different authors, requires a more specific definition infvariantnoho component content level training programs.
Опис
Ключові слова
навчальний матеріал, дидактичний матеріал, перерозподіл навчального змісту, програма з фізики, підручник, компонент, структурний елемент, істотні ознаки, educational material, didactic material, redistribution of educational content, program in physics, textbook, component, structural element, essential features
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Інваріантність навчального матеріалу в шкільному курсі фізики [Текст] / М. В. Каленик // Збірник наукових праць : cпеціальний випуск / Гол. ред. В. Г. Кузь. – Київ : Науковий світ, 2001. – С. 66–69.
Зібрання