Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1728
Назва: Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики
Інші назви: Signs Active Approach to the Organization of Training Sessions in Physics
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Каленик, Віктор Іванович
Kalenyk, Viktor Ivanovych
Ключові слова: діяльнісний підхід
пізнання
процес навчання
діяльність
компонент
істотні ознаки
active approach
knowledge
learning
activity
component
essential features
Дата публікації: 1996
Бібліографічний опис: Каленик, В. І. Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Діяльнісний підхід у навчально-пошуковому процесі з фізики і математики : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Рівне, 1996. – С. 20–21.
Короткий огляд (реферат): Під час організації навчальних занять потрібно враховувати закономірності людської діяльності (організація навчального процесу як розв'язування різних задач), процесу пізнання (його трифазовий характер). При цьому вчителя потрібно вважати як суб'єктом навчального процесу так і джерелом навчальної інформації.
When organizing training sessions should take into account patterns of human activity (organization of educational process as solving various problems), the process of learning (the three-phase character). This teacher should be considered as subject of the educational process and educational source of information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1728
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diyalnist_1996.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.