Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1729
Назва: Ступінчастість у побудові шкільного курсу фізики
Інші назви: Steps in the Construction of School Physics Course
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: ступінчастість
генералізація
пізнавальні завдання
істотні ознаки
алгоритм
компонент
stupinchastist
generalization
cognitive tasks
essential features
algorithm
component
Дата публікації: 1996
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Ступінчастість у побудові шкільного курсу фізики [Текст] / М. В. Каленик // Методичні особливості викладання фізики на сучасному етапі : матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Кіровоград, 1996. – Ч. 2. – С. 85–87.
Короткий огляд (реферат): Генералізація змісту розглядається як систематичність і зв'язаність побудови курсу фізики, яка повинна виявлятися у групуванні матеріалу навколо головних фактів, понять, гіпотез, законів. Формування способів діяльності щодо пізнання та застосування відповідного навчального матеріалу повинно йти у напрямку засвоєння учнями таких систем дій, які відображають частково або повністю алгоритм розв'язування пізнавальних та практичних задач різних типів.
Generalization content is considered as systematic and connectedness of building physics course, which should manifest itself in the material around the main grouping of facts, concepts, hypotheses and laws. Building on ways of learning and application of relevant educational material should go towards the assimilation of students such actions reflect fully or partially algorithm for solving practical problems and cognitive types.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1729
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stupinchastist_1996.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.