Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1729
Title: Ступінчастість у побудові шкільного курсу фізики
Other Titles: Steps in the Construction of School Physics Course
Authors: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: ступінчастість
генералізація
пізнавальні завдання
істотні ознаки
алгоритм
компонент
stupinchastist
generalization
cognitive tasks
essential features
algorithm
component
Issue Date: 1996
Citation: Каленик, М. В. Ступінчастість у побудові шкільного курсу фізики [Текст] / М. В. Каленик // Методичні особливості викладання фізики на сучасному етапі : матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Кіровоград, 1996. – Ч. 2. – С. 85–87.
Abstract: Генералізація змісту розглядається як систематичність і зв'язаність побудови курсу фізики, яка повинна виявлятися у групуванні матеріалу навколо головних фактів, понять, гіпотез, законів. Формування способів діяльності щодо пізнання та застосування відповідного навчального матеріалу повинно йти у напрямку засвоєння учнями таких систем дій, які відображають частково або повністю алгоритм розв'язування пізнавальних та практичних задач різних типів.
Generalization content is considered as systematic and connectedness of building physics course, which should manifest itself in the material around the main grouping of facts, concepts, hypotheses and laws. Building on ways of learning and application of relevant educational material should go towards the assimilation of students such actions reflect fully or partially algorithm for solving practical problems and cognitive types.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1729
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stupinchastist_1996.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.