Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1731
Назва: Аналогии в решении проблемных познавательных задач
Інші назви: Analogies in Solving Problem Cognitive Tasks
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: аналогії
пізнавальні завдання
істотні ознаки
компонент
гіпотеза
умовивід
analogy
cognitive tasks
essential features
component
hypothesis
deduction
Дата публікації: 1996
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Аналогии в решении проблемных познавательных задач [Текст] / М. В. Каленик // Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчан-ня фізиці : матеріали міжнародного семінару. – Чернігів : ОІПКППО, 1996. – Ч. 2. – С. 75–77.
Короткий огляд (реферат): Розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики сприяє розв'язок проблемних пізнавальних завдань, результатом чого є введення істотних ознак компонентів змісту шкільного курсу фізики. Одним з прийомів розв'язку таких завдань є використання умовиводів за аналогією.
Development of creative abilities of pupils at physics lessons contributes to the solution of problem of cognitive tasks, resulting in the introduction of the essential features of the components of the content of school physics course. One of the methods of solving such problems is the use of reasoning by analogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1731
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
analogii_1996.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.