Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1739
Назва: Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах
Інші назви: Logic Study "Specific" Physical Quantities 7 - 8 Classes
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: узагальнений план діяльності
діяльність
істотна ознака
компонент
фізична величина
питомі величини
general activity plan
essential feature
physical quantity
activity
component
specific values
Дата публікації: 1998
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах [Текст] / М. В. Каленик // Методичні особливості викладання фізики на сучасному етапі : науково-методичний збірник. – Кіровоград : КДПУ, 1998. – Ч. 1. – С. 97–99.
Короткий огляд (реферат): Розвиток пізнавальних можливостей учнів, зміст і характер дій навчального процесу залежить від тих конкретних ситуацій, які виникають на уроках. Тому, мова йде про плани спільної діяльності учителя й учнів, які визначають загальну стратегію вивчення даної групи понять, що є основою різноманітних дій учасників навчального процесу.
The development of cognitive abilities of students, content and nature of the learning process depends on the specific situations that arise in the classroom. Therefore, it is planning joint activity of teacher and students that determine the overall strategy of the group studying concepts that are the basis of various actions of the participants of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1739
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
питомі величини.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.