Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1749
Назва: Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів
Інші назви: Redistribution Educational Material as a Factor in Reforming Physical Education Students
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: навчальний матеріал
структурування навчального змісту
формування
пізнавальні можливості
істотні ознаки
компонент
educational material
formation
essential features
structuring educational content
educational opportunities
component
Дата публікації: 2001
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 34. – С. 46–50.
Короткий огляд (реферат): Однією з проблем, що набувають актуальність в умовах реформування фізичної освіти в загальноосвітніх школах, стає проблема перерозподілу навчального матеріалу в шкільному курсі фізики. Вирішення цієї проблеми спрямовано на виявлення взаємозв’язків між навчальним матеріалом з фізики, що вивчається в середніх і старших класах, від чого, в певній мірі, залежить раціональне використання навчального часу і рівень знань, умінь та навичок тих, хто навчається.
One of the problems that become relevant in the reformation of physical education in schools, the problem is redistribution of educational material in school physics course. The solution aims to identify relationships between learning material in physics, studied in middle and high school, from which, to some extent, depends on efficient use of training time and the knowledge and skills of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1749
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pererozpodil_navchalnogo_materialu.pdf321,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.