Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1751
Назва: Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників
Інші назви: The Use of Long-Term Objectives in Physics to Assess Practical Skills of High School Students
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: довгострокові завдання
рівневі задачі
перевантаження учнів
компонент
long-term objectives
overload students
leveled problem
component
Дата публікації: 2001
Бібліографічний опис: Каоленик, М. В. Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : Айлант, 2001. – Вип. 24. – С. 198–201.
Короткий огляд (реферат): Відносно невеликий час, враховуючи профільну орієнтацію навчання, який можна використати для розв’язування фізичних задач, вимагає пошуку способів збільшення їх кількості без значного перевантаження учнів домашньою роботою. Одним з таких способів є використання “довгострокових” рівневих завдань з розв’язування фізичних задач.
The relatively short time given orientation training profiles that can be used for solving physical problems requires finding ways to increase the number of students without a significant overload of homework. One such way is to use "long-term" objectives of level of solving physical problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1751
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovgostrokovi_zavdannja.pdf212,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.