Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2001
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Відносно невеликий час, враховуючи профільну орієнтацію навчання, який можна використати для розв’язування фізичних задач, вимагає пошуку способів збільшення їх кількості без значного перевантаження учнів домашньою роботою. Одним з таких способів є використання “довгострокових” рівневих завдань з розв’язування фізичних задач.
The relatively short time given orientation training profiles that can be used for solving physical problems requires finding ways to increase the number of students without a significant overload of homework. One such way is to use "long-term" objectives of level of solving physical problems.
Опис
Ключові слова
довгострокові завдання, рівневі задачі, перевантаження учнів, компонент, long-term objectives, overload students, leveled problem, component
Бібліографічний опис
Каоленик, М. В. Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : Айлант, 2001. – Вип. 24. – С. 198–201.
Зібрання