Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1754
Назва: Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі
Інші назви: Assessment of Students' Knowledge of the Structure of Integrative Educational Model
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: інтегративна модель
процес навчання
навчальний процес
оцінювання
навчальні досягнення
компонент
структурний елемент
компетенція
компетентність
integrative model
learning process
educational achievements
structural element
competence
learning
evaluation
component
competencies
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічна Сумщина : інформаційний, науково-методичний журнал. – Суми : Нота Бене, 2003. – № 1. – С. 14–19.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1754
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оц_нювання навчальних досягнень учн_в.pdf167,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.