Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
Опис
Ключові слова
оцінювання, навчальні досягнення, компетенція, компетентність, компонент, структурний елемент, evaluation, competencies, component, educational achievements, competence, structural element
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2003. – Вип. 51, Ч. 1. – С. 24–29.
Зібрання