Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1755
Назва: Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу
Інші назви: Evaluation of Student Achievements Using Integrative Models of Learning Process
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: оцінювання
навчальні досягнення
компетенція
компетентність
компонент
структурний елемент
evaluation
competencies
component
educational achievements
competence
structural element
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2003. – Вип. 51, Ч. 1. – С. 24–29.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.
In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1755
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Otzinuvannja_navchalnyh_dosjagnen.pdf167,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.