Єдиний шкільний курс фізики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2004
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
При створенні нових підручників з фізики і удосконаленні вже виданих повинна враховуватися тенденція до зменшення концентричності у побудові змісту всього шкільного курсу фізики. Якщо це не зроблено у підручниках, то дану ідею повинен враховувати вчитель, інакше невідповідність обсягу навча-льного матеріалу і навчального часу вимусить його тільки повідомляти інфор-мацію, не турбуючись про інтелектуальний розвиток його учнів, зокрема їх мислення.
When creating new textbooks on physics and improvement of already issued should take into account the tendency to reduce the concentricity of the construction of the content of all school physics course. If this is not done in textbooks, then this idea should take into account the teacher, or discrepancy amount of educational material and training time constraint it only to report informa-tion without worrying about the intellectual development of its students, including their thinking.
Опис
Ключові слова
рівні навчання, структурування навчального змісту, інтеграція, компонент, шкільний підручник, шкільна програма, level studies, integration, school textbook, structuring educational content, component, curriculum
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Єдиний шкільний курс фізики [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічна Сумщина : інформаційний, науково-методичний журнал. – Суми : Нота Бене, 2004. – № 1. – С. 23–30.
Зібрання