Практична спрямованість методики навчання фізики – навчального предмета

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2004
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті пропонується зміст навчального предмета – методики навчання фізики, діяльність студентів, що пов’язана з його вивченням, розглядати у контексті організації навчального процесу з фізики у загальноосвітніх навчальних закладах.
In the article the content of the subjects - physics teaching methods, students' activity that is related to his study, considered in the context of the educational process in physics in secondary schools.
Опис
Ключові слова
навчальний зміст, структурування навчального змісту, практична спрямованість, професійні знання, training content, practical orientation, structuring educational content, professional knowledge
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Практична спрямованість методики навчання фізики – навчального предмета [Текст] / М. В. Каленик // Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики : матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції. – Київ : НПУ, 2004. – С. 29.
Зібрання