Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1762
Назва: Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета
Інші назви: Education Process – the Main Content of the Teaching Methods of Physics as a School Subject
Автори: Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Ключові слова: навчальний предмет
методика фізики
цільовий посібник
зміст занять
school subject
destination manual
methods of physics
content of lessons
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Каленик, М. В. Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. – Вип. 66, Ч. 2. – С. 17–20.
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що вирішення проблеми змісту методики навчання фізики – навчального предмета ґрунтується на його практичній спрямованості.
It is shown in the article, that decision of problem of maintenance of method of teaching of physics – educational object is based on his practical orientation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1762
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizacia_navchalnogo_processu.pdf238,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.